.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت ۱۹۸ میلیون تردد وسیله نقلیه در راههای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری مازندران گفت: در سال جاری بیش از ۱۹۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در راههای استان ثبت شده است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۹۸ میلیون تردد از وسایل نقلیه در سطح محورهای استان مازندران به ثبت رسیده، که از این لحاظ مازندران دومین استان پرتردد کشور بوده است.

وی  افزود: از این میزان تردد سهم محورهای ورودی و خروجی استان به استان حدود ۱۶.۵ میلیون تردد بوده، که این میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است و همچنین طی چهار ماه نخست سالجاری بیش از ۱۸ میلیون ترددتوسط وسایل نقلیه سنگین درمحورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

هاشمی در خصوص محورهای پر تردد استان اظهار داشت: در طی ۴ ماه نخست سال جاری پرترددترین محورهای استان به ترتیب محورهای ساری- قائمشهر و برگشت، قائمشهر- بابل و برگشت، بابل- آمل و برگشت، بابلسر- بابلسر و برگشت و ساری- نکا و برگشت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود: آمار تردد برداشت شده توسط سامانه‌های هوشمند ترددشمار این اداره کل نشان می‌دهد به طور میانگین در طول چهار ماه در هر ساعت بیش از ۶۷ هزار وسیله نقلیه در سطح جاده‌های استان در حال تردد بوده‌اند که این میزان در ساعت اوج تردد یعنی بین ساعات ۱۷ الی ۲۰ حتی به ۱۳۱ هزار وسیله نقلیه نیز رسیده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.